[vc_row fluid=”1″][vc_column][rev_slider_vc alias=”meppel01″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]


Korte vragenlijst voor verbeteren of waarborgen dienstverlening

Het continu verbeteren en / of waarborgen van onze dienstverlening vinden wij erg belangrijk. daarom wil ik u vragen om in het kort onderstaande vragen te beantwoorden.

    Uw naam (verplicht)

    Uw e-mail (verplicht)

    Welk cijfer zou u aan ons geven?

    Stel u bent de baas van ons bedrijf. Hoe zou u het aanpakken?

    Welke onduidelijkheden/bezwaren/twijfels had u voordat u klant bij ons werd?

    Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend of zakenrelatie?

    Stel dat we iets speciaal voor u maken. Wat zou dat zijn?

    Heeft u positief of negatief over ons gesproken tegen een vriend, collega of familielid? Als dat zo is, waar ging het over?

    Welke andere aanbieders heeft u overwogen voordat u klant bij ons werd?

    Waarom heeft u besloten om klant bij ons te worden? En niet bij de andere aanbieders?

    [wpgdprc "Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens."]


    Hartelijk dank voor uw tijd en antwoorden

     

    over_ons_fw_2015
    u-zorgt-voor-de-koffie[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]