Korte vragenlijst voor verbeteren of waarborgen dienstverlening

Het continu verbeteren en / of waarborgen van onze dienstverlening vinden wij erg belangrijk. daarom wil ik u vragen om in het kort onderstaande vragen te beantwoorden.

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Welk cijfer zou u aan ons geven?

Stel u bent de baas van ons bedrijf. Hoe zou u het aanpakken?

Welke onduidelijkheden/bezwaren/twijfels had u voordat u klant bij ons werd?

Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend of zakenrelatie?

Stel dat we iets speciaal voor u maken. Wat zou dat zijn?

Heeft u positief of negatief over ons gesproken tegen een vriend, collega of familielid? Als dat zo is, waar ging het over?

Welke andere aanbieders heeft u overwogen voordat u klant bij ons werd?

Waarom heeft u besloten om klant bij ons te worden? En niet bij de andere aanbieders?

Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens.


Hartelijk dank voor uw tijd en antwoorden

 

over_ons_fw_2015
u-zorgt-voor-de-koffie